EITBra bisita

Aste honetan Eitbko egoitza ikustera joan gara. Bertako instalazioak ikusi ditugu eta ezaguna ez den mundu batera hurbilgu gara. Komunikabideak!

Argazkiak hemen daude. Zuek, bisitan hartutako inpresioak, komentarioetan  utzi.

  

23 responses to this post.

  1. Posted by Marina Ozalla on mayo 21, 2010 at 3:30 pm

    EITBra joatea oso dibertigarria izan da, oso ondo pasatu dut jokoa egiten eta camiseta oso polita da,
    beste egun batean joan behar gara!!!!!!!

    Responder

  2. Posted by Gaizka Naharro on mayo 21, 2010 at 3:42 pm

    Ni oso ondo pasatu nuen EITB-en. Jokua polita iruditu zitzaidan. Ez nekien 600km zeudela EITB osoan, benetan harrigarria. Asko gustatzen zait kamiseta.

    Responder

  3. Posted by Marina Ozalla on mayo 21, 2010 at 3:51 pm

    Eiteben ez daude 600km , Eitben 600km kable daude.

    Responder

  4. Posted by Asier Benito eta Oier Menica on mayo 21, 2010 at 4:06 pm

    Guk oso ondo pasatu dugu EITBen eta jokua oso interesgarria izan da guretzat

    Responder

  5. Posted by Paula G. on mayo 21, 2010 at 5:46 pm

    Niri asko gustatu zait EITB-ra joatea. Oso ondo pasatu nuen jokuan jolasten.
    Kamiseta oso polita da.
    ¡¡¡¡Berriz bueltatu behar gara!!!!

    Responder

  6. Posted by Andrea Barranco on mayo 21, 2010 at 7:05 pm

    Niri oso interesgarria iruditu zitzaidan. Eta harrituta gelditu nintzen jakitean zenbat km kable zeuden eta zenbat pertsona lan egiten zuten. Ez nuen imaginatzen hain handia!!
    agur guztioi eta musu asko.

    Responder

  7. Kaixo Miren, Itxaropena eta Eguzkiñe.
    Nire oso interesgarria iruditu zait ETBra joatea gauza asko ikasi ditut eta gainera nire izeko ikusi nuen.
    Ikasi dut 600.000 kilometro kable daudela…. eta pila bat gehiago
    a….. eta jokua primeran egon zen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Responder

  8. Posted by Elene Arenas on mayo 21, 2010 at 8:39 pm

    Niri asko gustatu zitzaidan den dena, baina gehiena zenbat km kable zeukan 600.000km.
    Gainera, Ana Urrutia ikusi genuen.
    Espero dut berriro joatea ze dena oso polita eta dibertigarria izan zen.

    Responder

  9. Posted by Iraide Elejaga on mayo 22, 2010 at 7:37 am

    Niri asko gustatu zitzaidan EITBra joatea.Ez nuen imaginatzen hain handia eta bez 600 km kable daudela.Jokuas aparte oso dibertigarria izan zela, ere radioaren estudioan sartzan oso ondo dago.Eta hori saloia manegatxen dutena internet,telebista eta radioa oso lusea da.

    Agur eta muxu handi bat gustientzako.

    Responder

  10. Posted by Mikel 5.c on mayo 22, 2010 at 8:13 am

    Nik oso ondo pasatu nauen famosoak ikusiten,baina oberena hamaiketakoa izan zen.Ja,ja,ja!!!!!!

    Responder

  11. Posted by Mikel 5.c on mayo 22, 2010 at 8:14 am

    Nik oso ondo pasatu nauen famosoak ikusiten,baina oberena hamaiketakoa izan zen.Ja,ja,ja!!!!!!
    Agur musu bat!!!!

    Responder

  12. Posted by ane solis on mayo 22, 2010 at 11:27 am

    jejeje se barregarria mikel!!!nik bebai oso ondo pasatu nuen eiteben eta jokua oso debertigarria zen eta kamiseta bai polita!!!
    eta eitebe 1en platoa ze txikia!!! telebistan handiagoa dirudiii!!!!eta denboraldiaren platoa ori bai txikia eta oso berdea!!!jejeje.
    argaskiak oso ondo atera dira gainera!
    Agurrrr

    Responder

  13. Posted by Beñat Garrido on mayo 22, 2010 at 3:07 pm

    Nik oso ondo pasatu nuen EITB-en kamisetak oso politak ziren eta jokua oso dibertigarria zen ekilibrio ona euki behar duzu ez jauzteko irletatik, eta ni pentsatzxen nuen baino handiago izan zen eta kableak ez nekien egongo zela etxe bat kable oren luzehera dutenak.

    Responder

  14. Posted by julen legarreta on mayo 22, 2010 at 3:51 pm

    Nik uste dut oso dibertigarria izan dela EITBera joatea.Argazki asko atera genituen, eta denak oso politak dira.
    !Aupa gandsegi eta aupa baskonia!
    jejejejejejejjejej

    Responder

  15. Posted by Andere Fuentes Balado on mayo 23, 2010 at 4:50 pm

    kaixo andereño Eguzkiñe:
    Nire ustes EITB oso dibertigarria izan da eta nire lehenengo aldia izan da irratia ikustea barrutik eta entsutea.
    Oso arrituta geratu naiz Manu Maritsalar ikusi dudanean.
    Argaski pilobat egin ditugu .
    kamiseta gustatu zait eta jokua dibertigarria izan da.
    EITB kanpotik ez dirudi ain handia baina barrutik oso handia da, eta platoa etxean askos handiagoa dirudi baina oso txikia da.
    Agur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Responder

  16. Posted by Bingen Jauregi on mayo 23, 2010 at 8:19 pm

    Autobusean oso ondo pasatu genuen hitz egiten. EITB kanpotik txikia ematen du baina barruan sartzen zarenean oso handia dirudi. Jokoan datu asko ikasi genituen adibides:
    Irratiaren asmatsailea Gillermo Marconi zela …
    Agur eta bihar arte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Responder

  17. Posted by Eider Elorriaga on mayo 24, 2010 at 6:22 am

    EITB ko bidaia oso polita eta oso interesgarria uzan da. Autobusean nik argazki makinarekinegon naiz nire lagunekin jolasten eta hitzegiten berebai.
    Lehenengo San Masera joan ginen oso goiz heldu ginelako. Eta argazkiak egin genituen. Gero ya EITB ra joan ginen eta beste argazki batzuk atara ginen.Barrura sartu ginenean beste argazki bat atara ginen. Aulak, radioan sartu ginen entzutera, ……………………………………………………….
    Hori guztia ikusi eta gero joan ginen aula batera jolastera joko batera, eta niri oso dibertigarria irudi zitzaidan.
    Oso ondo pasatu nuen eta jolasean ari ginela gure andereño Eguzkiñe argazkiak ateratzem egon zen. Eta ya azkenik bete aula batera joan ginen ikustera, eta aula horretan, eguraldia ematen zuten, …………………………….
    Bueno niri askop gustatu zait EITB ko bidaia.
    Agurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Horain harteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Responder

  18. Posted by Jon Zamalloa on mayo 24, 2010 at 6:00 pm

    Oso ondo pasatu nuen EITBn, baina espero nuen baino handiagoa izan zen. Baina guk ikusten duguna telebistan eta hangoa ze ezberdina, ezta?
    Pilo bat ikasi genuen.

    Responder

  19. Posted by Jon Gorostiaga on mayo 25, 2010 at 4:27 pm

    Oso ondo egon da EITB era joatea.Jokua polita izan zen .
    Harrituta geratu nintzen 600 Km kable daudela jakitean.

    Responder

  20. Posted by josu on junio 2, 2010 at 2:09 pm

    egonda nengoen baina ez nituen ainbeste gauza ikusi

    Responder

  21. Posted by Ainhoa Basterra on junio 6, 2010 at 2:14 pm

    EITB barrutik oso polita zen. Oso esperientzia ona eukin genuen. JEJEJEJEJEJEJEJEJE

    Responder

  22. Posted by Begoña Cordero on junio 9, 2010 at 8:31 am

    Niri asko gustatu zitzaidan EITB-ra joatea . Gehien gustatu zitzaidana jokua izan zen, oso dibertigarria iruditu zitzaidan, gainera neska oso maja zen eta gureki jolastu zuen . Harritu nintzen EITB-k 600 km kable zituela eta 400 ordenagailu zituela . Gero irrati grabaketa batera joan ginen…
    oso ondo pasatu nuen.

    Responder

Responder

