Musika harrigarria

Elenak bideo hau gomentagu digu ikusi  eta entzuteko. Disfrutatu!

4 responses to this post.

  1. Posted by Ainhoa Sánchez on junio 4, 2010 at 2:19 pm

    Oso ondo dago musika, nire gurasoei erakutsi diet eta asko gustatu zaie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Responder

  2. Posted by ane solis on junio 6, 2010 at 11:18 am

    ze ondo dagoen bideoa!!! nola egin dute???? ikusi dudanean inpresionatuta geratu naiz!!!oso polita dago eginda!!

    Responder

  3. Posted by Ainhoa Basterra on junio 6, 2010 at 2:09 pm

    Oso ondo egon da bideoa , baina egiazkoa edo montaje bat da????????? Oso ondo eginda dago eta ikusterakoan arrituta gelditu nintzen…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Responder

  4. Posted by Elene Arenas on junio 6, 2010 at 8:13 pm

    Bideoa nire amari erakutsi diot eta arrituta geratu da.Bueno ni ere musikan jarri zutenean bideoa ere arrituta geratu nintzen.
    Ni orain jakin nahi dudana, benetan egin baduten ala ez jakin nahi dut.

    Responder

Responder

